måndag 29 november 2010

Mera byxor!



Ytterligar ett par byxor till busungen har tillverkats. Samma modell som i senaste inlägget men med andra tyger och färgställningar. Byxorna är i en generös storlek så att de förhoppningsvis ska passa länge. Busungen blev jättenöjd och ville ha ett par till i en röd färg så det ska bli inom kort. Den härligt gröna färgen livar verkligen upp i garderoben. Vi får väl se om det blir ngn matchande tröja till oxå.

Tyger: Grön jogging från stoff och stil och stjärntyg från JNY design.
Storlek: 122
Mönster: Eget



I övrigt: Det är superkallt hela tiden och vi håller på att planera en vintersemester till solen. Känns som att det kommer att behövas i januari efter den mysiga julen har varit... Har inte julpyntat ännu, men snart kanske lusten faller på så att vi får lite mysigt inomhus oxå...=)

6 kommentarer:

  1. Härliga brallor och de ser ut att sitta fint på din söta kille. Det låter underbart med en vinter resa till solen, det skulle jag också vilja planera för! Tyvärr blir det snarare "skolbänken" för mig i jan-febr så jag lär ha det jag gör:(. Angående byxor så har jag tidigare gjort just som du skriver men det är när jag försöker testa nya mönster som jag ständigt misslyckas så det är nog bara att återgå till det egna och vidareutveckla det istället!

    SvaraRadera
  2. Han verkar helnöjd med byxorna!!!
    Titta gärna in på min blogg. Jag har en tävling som pågår till den 13 december. Du kan vinna en valfri Lunafigur.
    Ha en toppenbra dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. FIna byxor, inte undra på att han ser överlycklig ut! Resa till solen låter underbart!!

    SvaraRadera
  4. Grönt är skönt!! Låter superhärligt med en resa till solen. Själv nöjer jag mig med att spendera mer tid framför kaminen för att tina upp...

    SvaraRadera
  5. Vilka fina brallor, grönt är en favvofärg/Åsa

    SvaraRadera
  6. Gud vad mycket fint du åstadkommmer Sara!

    SvaraRadera